מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2134117 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
216813 | 2 | XX | X | 06853 |
216813 | 2 | AX | 5 | 1DF03 |
A3280U307 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
7001753 | 2 | XX | X | 19207 |
31TA69 | 2 | XX | X | 45152 |
216813 | 2 | XX | X | 33323 |
61SM28 | 2 | XX | X | 76040 |
11C7375 | 2 | XX | X | 95201 |
216813 | 9 | XX | X | 19107 |
216813 | 9 | XX | X | 77487 |
180966 | 9 | XX | X | 08683 |
395528 | 9 | XX | X | 65282 |
A3280U307 | 9 | XX | 5 | 78500 |
2134117 | 9 | XX | X | 24617 |
527M1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
31TA69 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |