מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2117304 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2810E239 | 2 | TG | 5 | 78500 |
878165R1 | 2 | AX | 5 | 92679 |
2117304 | 2 | TG | X | 24617 |
16734P11 | 2 | TG | X | 27618 |
2810E239 | 2 | TG | X | 33323 |
9AK0458 | 2 | TG | X | 62265 |
363SM41 | 2 | TG | X | 76040 |
7349677 | 2 | TG | X | 76040 |
P4848 | 9 | TU | 5 | 8E499 |
2810E239 | 9 | TG | X | 63734 |
2810E239 | 9 | TG | X | 72260 |
P4848 | 9 | TU | 5 | 59690 |
245458 | 9 | TG | X | 08683 |
394837 | 9 | TG | X | 65282 |
2117304 | 9 | TG | X | 23862 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |