מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2109934 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5X429 | 2 | XX | 5 | 78500 |
5225885 | 2 | XX | X | 19207 |
24DM30 | 2 | XX | X | 59875 |
9A0516 | 2 | XX | X | 62265 |
12A8178 | 2 | XX | X | 95201 |
5X429 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
25179J | 9 | KZ | 5 | 56442 |
5X429 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
5X429 | 9 | XX | X | 19107 |
5X429 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
373807 | 9 | XX | X | 65282 |
2109934 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |