מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2107386 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
2210042 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
9040-4SF | 2 | AZ | 6 | 95019 |
7000711 | 2 | XX | X | 19207 |
2210042 | 2 | XX | X | 23862 |
2107386 | 2 | XX | X | 23862 |
8235-3SF | 2 | XX | X | 72447 |
9517-1SF | 2 | XX | X | 72447 |
9517-1SF | 2 | XX | X | 95019 |
9090-4SF | 2 | XX | X | 95019 |
2107386 | 9 | XX | X | 24617 |
2210042 | 9 | XX | X | 24617 |
2107386 | 9 | AX | 5 | 22852 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |