מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2847B106 | 2 | ZZ | 1 | 3D6E9 |
2106039 | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
6192239 | 2 | AX | 3 | 19207 |
322169 | 2 | ZN | 4 | H0001 |
2106039 | 9 | AX | 3 | 23862 |
2847B106 | 2 | XX | X | 33323 |
2847B106 | 2 | XX | X | 62265 |
303SP17 | 2 | XX | X | 76040 |
11B7032 | 2 | XX | X | 95201 |
BB6292 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
2847B106 | 9 | XX | X | 72260 |
2847B106 | 9 | XX | X | 63734 |
73204 | 9 | AX | 5 | 95097 |
245467 | 9 | XX | X | 08683 |
92804 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |