תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 42F8 | 1 | ZZ | 5 | 77237 |
| J512 | 1 | AX | E | 81343 |
| 2003-8-8B | 2 | AX | E | 01276 |
| 8-8 010202B | 2 | AX | E | 81343 |
| 1024-8-8B | 9 | AX | 3 | 98441 |
| 1024-8-8B | 9 | AX | 5 | 03924 |
| 12857FX | 2 | AX | 6 | 45152 |
| 8-8 010202B | 2 | ZZ | 6 | 0FW39 |
| 42F8 | 9 | AX | 3 | 12603 |
| 2104-8-8B | 9 | AX | 6 | 98441 |
| E349X8X8 | 9 | AX | E | 72216 |
| 8-8 010202B | 2 | ZZ | 5 | 076M6 |
| 12857FX | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |