מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2100R 6X10 | 1 | ZZ | 6 | 53387 |
2100E 6X10 | 2 | ZK | 2 | K8767 |
20-811-0610 | 2 | ZK | 4 | KC433 |
2100R 6X10 | 9 | 9Z | 6 | 20999 |
2100E 6X10 | 9 | 9Z | 4 | 20999 |
2100E 6X10 | 9 | 9Z | 4 | 75037 |
2100R 6X10 | 9 | 9Z | 6 | 75037 |
2100R 6X10 | 2 | ZZ | 5 | 1MH97 |
2100R 6X10 | 2 | 9Z | 5 | 53387 |
2100E 6X10 | 2 | ZK | 2 | K8767 |
20-811-0610 | 2 | ZK | 4 | KC433 |
2100R 6X10 | 9 | 9Z | 6 | 20999 |
2100E 6X10 | 9 | 9Z | 4 | 20999 |
2100E 6X10 | 9 | 9Z | 4 | 75037 |
2100R 6X10 | 9 | 9Z | 6 | 75037 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |