| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 600-GP-21 | 2 | CX | 5 | 26405 |
| 600-GP-21-NH | 2 | CX | 5 | 26405 |
| 21-140CA | 2 | XX | X | 71785 |
| Q531460293 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| Q531460293 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| 5345-627 | 2 | ZX | 4 | 05869 |
| 21-140 | 2 | XX | X | 71785 |
| 600-21 | 9 | CX | 5 | 83330 |
| 600C21NH | 9 | CX | 5 | 83330 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |