| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 21-107-3-7 | 2 | ZZ | 6 | 05228 |
| 2713617D150 | 2 | AX | F | 92003 |
| 13-293-8 | 2 | ZZ | 5 | 13520 |
| F-4173-4-150 | 2 | AX | F | 05CK7 |
| 150-12420-750 | 2 | AX | F | 90005 |
| 2713617 | 9 | AX | B | 92003 |
| 21-107-3-7 | 9 | AX | F | 81873 |
| 13-293-8 | 9 | AX | F | 14818 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |