מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILC15730TYPEB | 1 | XX | X | 81349 |
20J929PC9 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
E8507031 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
F8507031 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
F90690M | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
HE1445-312 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
8502384 | 2 | XX | X | 24617 |
20J929PC9 | 9 | XX | X | 24617 |
E8507031 | 9 | XX | X | 24617 |
F8507031 | 9 | XX | X | 24617 |
F90690M | 9 | XX | X | 24617 |
HE1445-312 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |