מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2092239 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
C549 | 2 | XX | X | 5S058 |
7349420 | 2 | XX | X | 19207 |
23SJ13 | 2 | XX | X | 76040 |
8B2211 | 2 | XX | X | 95201 |
C549 | 9 | XX | X | 01976 |
C549 | 9 | XX | X | 19107 |
C549 | 9 | XX | X | 63734 |
C549 | 9 | AX | 5 | 59690 |
153367 | 9 | XX | X | 08683 |
360269 | 9 | XX | X | 65282 |
2092239 | 9 | XX | X | 24617 |
195-549 | 9 | XX | X | 96606 |
C549 | 9 | XX | X | 96606 |
C549 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
18808J | 9 | AX | 5 | 56442 |
192M4 | 9 | AX | 5 | 56442 |
C549 | 1 | ZZ | 5 | 92867 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |