מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2092230 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
7348057 | 2 | 9Z | 6 | 89619 |
309467 | 2 | ZN | 5 | H0001 |
1SJ16 | 2 | 9Z | 6 | 89619 |
10S0939 | 2 | XX | X | 62265 |
25B0542L | 2 | XX | X | 62265 |
8B2204 | 2 | XX | X | 95201 |
C529 | 9 | XX | X | 63734 |
153412 | 9 | XX | X | 08683 |
V2331 | 9 | XX | X | 65282 |
2092230 | 9 | 9Z | 6 | 24617 |
32431H | 9 | 9Z | 6 | 89346 |
32431H | 9 | 9Z | 6 | 92679 |
C529 | 9 | XX | X | 96606 |
179M4 | 9 | AX | 5 | 56442 |
18810J | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |