מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SM11-20S | 2 | XX | X | 11707 |
8908541 | 2 | XX | X | 18876 |
669B814-1 | 2 | XX | X | 24446 |
SM11-20S | 2 | XX | X | 95238 |
2088417-3 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
N2088417-3 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
5800332-9531-014 | 9 | ZG | 1 | C0426 |
2088417-3 | 9 | ZG | 4 | 06845 |
N2088417-3 | 9 | ZG | 4 | 06845 |
611369-11 | 2 | XX | X | 56232 |
G1139-11 | 2 | XX | X | 56232 |
115477-001 | 2 | XX | X | 81413 |
68008 | 9 | XX | X | 53397 |
669B814-1 | 9 | XX | X | 24454 |
SMS20-11 | 9 | XX | X | 91491 |
SM111F0M30 | 9 | XX | X | 97954 |
SMI11FDM30 | 9 | XX | X | 97954 |
1204926-1 | 9 | XX | X | 19315 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |