מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC07GF471J | 2 | PA | 3 | 81349 |
MILR11-8 | 1 | KE | 3 | 81349 |
04-1029 | 2 | CT | 5 | 18544 |
5N5102-002-65 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
0683-4715 | 2 | PA | 3 | 28480 |
4911672-25 | 2 | 9Z | 4 | 90536 |
2088250-471 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
L2088250-471 | 2 | ZG | 4 | 27914 |
045-695 | 2 | KE | 5 | 23042 |
137-004-4715 | 2 | KE | 5 | 95542 |
416754-79 | 2 | KE | 5 | 96214 |
SMD336801-41 | 2 | PA | 5 | 80063 |
504397H471 | 2 | ZF | 6 | 28527 |
4171381-047 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171381-47 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
000001-471 | 2 | 9Z | 6 | 51360 |
80560-410 | 2 | PA | 5 | 45413 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |