מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2075671 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1229E837 | 2 | KZ | 5 | 1DF03 |
UB5014 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
UB5014 | 9 | XX | X | 56697 |
1229E837 | 2 | XX | 5 | 78500 |
7534863 | 2 | XX | X | 19207 |
1229E837 | 2 | XX | X | 60528 |
16T1031 | 2 | XX | X | 81336 |
5231-48-21 | 2 | XX | X | 81336 |
11A7117 | 2 | XX | X | 95201 |
491248 | 9 | XX | X | 53335 |
1229E837 | 9 | XX | X | 79419 |
UB1015 | 9 | XX | X | 56697 |
2075671 | 9 | XX | X | 24617 |
35UB5014 | 9 | XX | X | 51665 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |