מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2073116 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
T93-18 | 9 | XX | X | 79410 |
202677 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
2677 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
T93-18 | 2 | XX | X | 08018 |
2073116 | 2 | XX | X | 24617 |
8B7141 | 2 | XX | X | 95201 |
GD500B | 9 | XX | X | 80680 |
TG4 | 9 | XX | X | 98435 |
663069 | 9 | XX | X | 58275 |
202677 | 9 | XX | X | 12603 |
2677 | 9 | XX | X | 12603 |
7EQ7196 | 9 | XX | X | 23040 |
115668 | 9 | ZB | 5 | 92679 |
2073116 | 9 | XX | X | 23862 |
WT254-18 | 9 | XX | X | 79410 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |