Screw
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35297-113 | 2 | XX | X | 96906 |
FFS85 | 1 | ZA | 6 | 81348 |
20704704 | 1 | ZA | 3 | Z4117 |
1C824 | 1 | ZZ | 5 | 89749 |
K-500-CH-0491 | 1 | KZ | A | 59556 |
4AX 25 | 1 | KZ | A | 89619 |
5875 | 1 | XX | X | 23382 |
JD573 | 1 | XX | X | 29215 |
D9576-2-5 | 1 | XX | X | 91340 |
AK3497 | 1 | XX | X | 94231 |
4AX25 | 1 | XX | X | 76040 |
180177 | 9 | XX | X | 00000 |
A266500 | 9 | XX | X | 00000 |
BCVX4KQ1 | 9 | XX | X | 00000 |
1C824 | 9 | XX | X | 12603 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |