מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS4663-1 | 2 | XX | X | 96906 |
362MR007P011 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
20663-30 | 1 | XX | X | 15434 |
Q217-01PC3 | 1 | XX | X | 98939 |
Q237 | 1 | XX | X | 98939 |
T1-4111-1434449PC15 | 1 | XX | X | 80064 |
NAS50-75N | 1 | XX | X | 80205 |
G205060PT3 | 1 | ZZ | 5 | 07382 |
G205060PT3 | 9 | 9Z | 5 | 01714 |
10A6330 | 9 | XX | X | 81240 |
362MR007P011 | 9 | XX | 5 | 05030 |
5000-75 | 9 | XX | X | 24785 |
G205060PT3 | 9 | 9Z | 5 | 79136 |
362MR007P011 | 9 | XX | 5 | 49956 |
1JH267PC15 | 9 | XX | X | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |