מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2066180 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1898P68 | 2 | XX | 5 | 78500 |
5282646 | 2 | XX | X | 19207 |
2066180 | 2 | XX | X | 24617 |
1898P68 | 2 | XX | X | 33323 |
9AK04847 | 2 | XX | X | 62265 |
M364SQ15 | 2 | XX | X | 76040 |
12A7083 | 2 | XX | X | 95201 |
RZL54 | 9 | XX | X | 37999 |
189P68 | 9 | XX | X | 72260 |
245412 | 9 | XX | X | 08683 |
364952 | 9 | XX | X | 65282 |
384853 | 9 | XX | X | 65282 |
1898P68 | 9 | XX | X | 45320 |
2066180 | 9 | XX | X | 23862 |
422D1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB5122 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |