| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB171 | 1 | KZ | 4 | 81348 |
| 7ES12536 | 2 | TU | 5 | 88818 |
| 5859520AB2 | 2 | XX | X | 24446 |
| K5859520ABP4 | 2 | XX | X | 24446 |
| 205PMF | 2 | XX | X | 43991 |
| 205SFQ6A7 | 2 | XX | X | 38443 |
| 7505L | 2 | XX | X | 43334 |
| 7505L1 | 2 | XX | X | 43334 |
| 7505LR1296 | 2 | XX | X | 43334 |
| 3H1901AB2 | 2 | XX | X | 80063 |
| 7505L | 2 | XX | X | 24617 |
| 7505L1 | 2 | XX | X | 24617 |
| 7505LR1296 | 2 | XX | X | 24617 |
| 2306 | 9 | 9Z | 6 | 35510 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |