תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| 205589AS | 2 | AX | 1 | 1ML14 | 
| 111R4AS4PM2-8 | 2 | AX | 4 | 98441 | 
| FG1301EEA0080 | 2 | AX | 6 | 01276 | 
| FG1301AAE0080 | 2 | AX | E | 01276 | 
| M2010108-4-4-4-8.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 | 
| FG1863EEA0080 | 2 | AX | E | 01276 | 
| M200108-4-4-4-8 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| M2010108-4-4-4-8 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| M2010108-4-4-4-8.00 | 9 | AX | 6 | 98441 | 
| A303002-4S8 | 9 | AX | A | 01276 | 
| A1725-4S8 | 9 | AX | E | 01276 | 
| 205589AS | 9 | AX | 1 | 28265 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |