מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CLASS 9007 TYPE BM63B2/MN-2 | 2 | 9Z | 4 | 56365 |
20517 ITEM 21 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20517/21 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20714 ITEM 18 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20714/18 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20724 ITEM 20 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
20724/20 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3537 ITEM 21 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3537/21 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3734 ITEM 18 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3734/18 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3744 ITEM 20 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
3744/20 | 2 | ZK | 4 | K4247 |
BM63B2/MN-2 | 2 | ZK | 4 | K1674 |
CLASS 9007 TYPE BM63B2/MN-2 | 2 | ZK | 4 | K1674 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |