מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
204KTD | 2 | KE | 2 | 21335 |
WC87504G2X2100C | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
WC87504GX1A | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
WC87504GX1ANG15 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
WC87504GX1ANG5 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
WC87504G2X2100C | 2 | XX | X | 43334 |
WC87504GX1A | 2 | XX | X | 43334 |
WC87504GX1ANG15 | 2 | XX | X | 43334 |
WC87504GX1ANG5 | 2 | XX | X | 43334 |
WC87504GX1ANG1 | 2 | KE | 2 | 43334 |
B63206 | 2 | 9Z | 4 | 99551 |
WC87504G2X2100C | 9 | XX | X | 24617 |
WC87504GX1A | 9 | XX | X | 24617 |
WC87504GX1ANG15 | 9 | XX | X | 24617 |
WC87504GX1ANG5 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |