מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
204459 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
5429F | 2 | TG | X | 45152 |
4459 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
7348054 | 2 | TG | X | 19207 |
41560 | 2 | TG | X | 97907 |
4459 | 9 | TG | X | 63734 |
365042004 | 9 | TG | X | 63734 |
B2552 | 9 | TG | X | 80682 |
4459 | 9 | TG | X | 04969 |
3T5274 | 9 | TG | X | 65282 |
4459 | 9 | TG | X | 65282 |
4459 | 9 | TG | X | 12603 |
204459 | 9 | TG | X | 12603 |
4459 | 9 | TG | X | 73460 |
11268 | 9 | AX | 5 | 76255 |
5429F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |