מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
203SK17 | 2 | XX | X | 76040 |
7001771 | 2 | XX | X | 19207 |
W202A59 | 2 | XX | X | 33323 |
250006405 | 2 | XX | X | 62265 |
203SK17A | 2 | XX | X | 76040 |
517145 | 2 | XX | X | 95201 |
1000K42 | 9 | XX | X | 63734 |
111489029 | 9 | XX | X | 63734 |
280318 | 9 | XX | X | 08683 |
408668 | 9 | XX | X | 65282 |
695M5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
B19180 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB49182 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |