מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2035372 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5168861 | 2 | XX | X | 19207 |
16X28 | 2 | XX | 5 | 78500 |
16X28 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
16X28 | 2 | XX | X | 33323 |
4A2163 | 2 | XX | X | 62265 |
4NK0163 | 2 | XX | X | 62265 |
11BMT147 | 2 | XX | X | 76040 |
12A7043 | 2 | XX | X | 95201 |
1180D5 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
16636M | 9 | KZ | 5 | 56442 |
16X28 | 9 | XX | X | 72260 |
16X28 | 9 | XX | X | 63734 |
915812 | 9 | XX | X | 58275 |
374989 | 9 | XX | X | 65282 |
16X28 | 9 | XX | X | 45320 |
2035372 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |