מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A20-7S | 2 | XX | X | 96906 |
MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
MS3102-20-7S | 1 | 75 | 4 | 71468 |
MS3102A20-7S | 1 | 75 | 4 | 71468 |
AN3102A20-7S | 1 | XX | X | 02660 |
W105-240 | 1 | XX | X | 07843 |
8025991 | 1 | XX | X | 18876 |
AN3102A20-7S | 1 | XX | X | 88044 |
2024096-7 | 1 | XX | X | 28528 |
85-69220-7S | 2 | ZF | 6 | 77820 |
D0108-33 | 9 | XX | X | 90649 |
2024096-7 | 1 | ZZ | 5 | 31550 |
AN3102A20-7S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |