| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2019984 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| T93-62 | 9 | TG | X | 79410 |
| 2008 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 3BLA01044 | 2 | TG | X | 62265 |
| 8A8232 | 2 | TG | X | 95201 |
| T93-62 | 2 | TG | X | 08018 |
| 5186596 | 2 | TG | X | 19207 |
| 52348R | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 639519 | 9 | TG | X | 58275 |
| V4245X | 9 | TG | X | 65282 |
| C4245X | 9 | TG | X | 65282 |
| 2008 | 9 | TG | X | 12603 |
| 2019984 | 9 | TG | X | 24617 |
| 2019984 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |