מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2017335 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
203465 | 2 | XX | X | 06853 |
6283127 | 2 | XX | X | 19207 |
6B203465 | 2 | XX | X | 23382 |
2017335 | 2 | XX | X | 24617 |
45C11 | 2 | XX | X | 45152 |
203465 | 2 | XX | X | 33323 |
A1316 | 2 | XX | X | 62265 |
10A9221 | 2 | XX | X | 95201 |
203465 | 9 | XX | X | 19107 |
111717017 | 9 | XX | X | 63734 |
FT10308 | 9 | XX | X | 81240 |
K03465 | 9 | XX | X | 65282 |
2017335 | 9 | XX | X | 23862 |
325M5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB19158 | 9 | AX | 5 | 56442 |
45C11 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |