| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 201518 | 2 | AX | 2 | 06853 |
| 361862 | 9 | TG | X | 65282 |
| 12155P11 | 2 | TG | X | 27618 |
| 39BWG6 | 2 | TG | X | 45152 |
| 201518 | 2 | TG | X | 89619 |
| 39BWG6 | 9 | TG | X | 38460 |
| 169550 | 9 | AX | 5 | 92392 |
| 180634 | 9 | TG | X | 08683 |
| 139861H | 9 | TG | X | 92679 |
| 139861H | 9 | TU | 5 | 31007 |
| 39BWG6 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |