מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2013923 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
C10-2 | 9 | XX | X | 36479 |
7349439 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
09-6024 | 2 | XX | X | 16662 |
3DC10-2 | 2 | XX | X | 23382 |
2013923 | 2 | XX | X | 24617 |
C102 | 2 | XX | X | 33323 |
3B0682 | 2 | XX | X | 62265 |
6024 | 2 | XX | X | 78640 |
7A7914 | 2 | XX | X | 95201 |
C10-2 | 9 | XX | X | 19107 |
C10-2 | 9 | XX | X | 63734 |
233502 | 9 | XX | X | 08683 |
C10-2 | 9 | XX | X | 63659 |
323312 | 9 | XX | X | 65282 |
C10-2 | 9 | XX | X | 45320 |
2013923 | 9 | AX | 6 | 23862 |
140871H | 9 | 9Z | 9 | 92679 |
09-6024 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |