מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7343A | 1 | 48 | 4 | 28265 |
216-3-20 | 2 | XX | X | 88044 |
999-56020-0300 | 1 | XX | X | 96906 |
255558 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
400013 | 1 | XX | X | 05415 |
201327 | 1 | XX | X | 06853 |
5D24 | 1 | XX | X | 0AHP5 |
400013 | 1 | XX | X | 44185 |
400013 | 1 | XX | X | 46717 |
7A400013 | 1 | XX | X | 23382 |
145641 | 1 | XX | X | 24617 |
14026 | 1 | XX | X | 30076 |
145641 | 1 | XX | X | 73342 |
400013 | 1 | XX | X | 77640 |
0915904 | 2 | ZB | 5 | 92392 |
GM145641 | 9 | XX | X | 81240 |
0915904-7 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
915904 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
400013 | 9 | XX | X | 93568 |
255558 | 9 | XX | X | 36378 |
523 | 9 | 9Z | 6 | 13800 |
400013 | 9 | XX | X | 55207 |
400013 | 1 | ZZ | 5 | 556A6 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |