מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
17171A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
M018MI14 | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
7033352 | 2 | XX | X | 19207 |
201-302PC5 | 2 | XX | X | 43689 |
201-365PC45 | 2 | XX | X | 43689 |
C113819 | 2 | XX | X | 53591 |
201-302PC5 | 2 | XX | X | 45206 |
201-365PC45 | 2 | XX | X | 45206 |
BUS1343 | 2 | XX | X | 45206 |
CV20-8301VAXPC34 | 2 | XX | X | 45206 |
M018MI14 | 2 | XX | X | 45206 |
5UUA0137 | 2 | XX | X | 62265 |
CV20-8301VAXPC34 | 2 | XX | X | 43533 |
E7215 | 2 | XX | X | 45014 |
23765M | 9 | KZ | 5 | 56442 |
17171A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
M018MI14 | 9 | XX | X | 39317 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |