| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 200816 | 2 | AX | 2 | 06853 |
| 799465 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 275639 | 2 | AX | 4 | 1ML14 |
| 8329514 | 2 | AX | 1 | 19207 |
| 66S00321690 | 2 | AX | 5 | 80244 |
| 25UU0889 | 2 | AX | 5 | 62265 |
| 799465 | 9 | AX | 5 | 23862 |
| V-2055 | 2 | AX | 6 | 62265 |
| 280048 | 9 | AX | 5 | 08683 |
| 25UU0889 | 9 | AX | 5 | 65282 |
| V2055X | 9 | AX | 5 | 65282 |
| 275639 | 9 | AX | 4 | 28265 |
| 801E984 | 9 | AX | 5 | 02413 |
| FT10419 | 9 | AX | 5 | 81240 |
| 624M5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| BB19145 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |