מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
200414 | 2 | ZG | 5 | 75370 |
SS185KA110 | 2 | XX | X | 03673 |
106C3209P3 | 2 | XX | X | 07482 |
106C3209P4 | 2 | XX | X | 07482 |
SS2111110 | 2 | ZG | 2 | 03673 |
200510 | 2 | ZY | 6 | 75370 |
106C3209P1 | 2 | XX | X | 07482 |
106C3209P2 | 2 | XX | X | 07482 |
106C3209P1 | 2 | XX | X | 24446 |
106C3209P2 | 2 | XX | X | 24446 |
106C3209P3 | 2 | XX | X | 24446 |
106C3209P4 | 2 | XX | X | 24446 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |