מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
200406 | 2 | XX | X | 06853 |
7377780 | 2 | XX | X | 19207 |
200406 | 2 | XX | X | 27996 |
R521 | 2 | XX | X | 66155 |
200406 | 2 | XX | X | 70350 |
16T1737 | 2 | XX | X | 81336 |
16A2945 | 2 | XX | X | 95201 |
200406 | 9 | XX | X | 56721 |
200406 | 9 | XX | X | 58141 |
BW200406 | 9 | XX | X | 80571 |
200406 | 9 | XX | X | 76933 |
200406 | 9 | XX | X | 29885 |
200406 | 9 | XX | X | 78550 |
13259E | 9 | ZB | 5 | 92679 |
X200406 | 9 | XX | X | 51665 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |