Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 200-17 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 30A110 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 50BC19 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| JH30A110 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 1910 | 2 | XX | X | 38443 |
| 1910Q5B3 | 2 | XX | X | 38443 |
| 6910 | 2 | XX | X | 52676 |
| 6910J | 2 | XX | X | 52676 |
| JH200-17 | 2 | ZF | 6 | 31435 |
| 200-17 | 9 | XX | X | 31435 |
| 30A110 | 9 | XX | X | 31435 |
| 50BC19 | 9 | XX | X | 31435 |
| JH30A110 | 9 | XX | X | 31435 |
| JH200-17 | 1 | ZZ | 6 | 3CPE0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |