Screw
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
200-17 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
30A110 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
50BC19 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
JH30A110 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
1910 | 2 | XX | X | 38443 |
1910Q5B3 | 2 | XX | X | 38443 |
6910 | 2 | XX | X | 52676 |
6910J | 2 | XX | X | 52676 |
JH200-17 | 2 | ZF | 6 | 31435 |
200-17 | 9 | XX | X | 31435 |
30A110 | 9 | XX | X | 31435 |
50BC19 | 9 | XX | X | 31435 |
JH30A110 | 9 | XX | X | 31435 |
JH200-17 | 1 | ZZ | 6 | 3CPE0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |