מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2-400 | 2 | CX | 4 | 83879 |
BU410 | 2 | 9Z | 5 | 56501 |
131 | 2 | CX | 4 | 22421 |
1116 | 2 | CX | 5 | 28488 |
400 | 2 | CX | 5 | 03743 |
210 | 2 | CX | 5 | 05500 |
131 | 2 | 9Z | 6 | 56501 |
60 | 9 | CX | 6 | 72971 |
11909 | 9 | CX | E | 33342 |
416-113-M | 9 | CX | E | 33342 |
BU410 | 2 | 9Z | 5 | 56501 |
131 | 2 | CX | 4 | 22421 |
400 | 2 | CX | 5 | 03743 |
1116 | 2 | CX | 5 | 28488 |
131 | 2 | 9Z | 6 | 56501 |
60 | 9 | CX | 6 | 72971 |
11909 | 9 | CX | E | 33342 |
416-113-M | 9 | CX | E | 33342 |
2-400 | 9 | CX | 4 | 83879 |
210 | 9 | CX | 5 | 05500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |