O-ring
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
N0304 2-309 | 2 | 9Z | 4 | 02697 |
AS568-309D25 | 2 | 9Z | 4 | 01212 |
309-7377 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
P48026-309 | 2 | 9Z | 4 | 70106 |
PRP568-309-4067-70 | 2 | 9Z | 4 | 77308 |
1446-309 | 2 | 9Z | 4 | 91265 |
MS28775-309 | 2 | ZZ | 4 | 81343 |
2-309 N304-75 | 2 | ZG | 3 | C0308 |
PRP309-7377 | 2 | 9Z | 4 | 25184 |
AS568-309 MIL-P-25732 | 2 | 9Z | 4 | 81343 |
AS568-309SR832-75 | 2 | 9Z | 4 | 95272 |
2-309 N304-75 | 9 | 9Z | 4 | 02697 |
AS568-309SE832-75 | 2 | ZZ | 5 | SW461 |
MS28775-309 | 9 | 9Z | 4 | 96906 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |