| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2-300-108 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| AE700851-2 | 2 | CT | 5 | 00624 |
| R26142 | 2 | CT | 5 | 50599 |
| 660505-7 | 2 | XX | X | 00624 |
| TF174 | 2 | CT | 6 | 70510 |
| 2-300-108-01 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| 2-300-108-02 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| 2-300-108-03 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| 2-300-108-04 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| 2-300-108-05 | 2 | CT | 1 | 99193 |
| 94220 | 2 | AX | 6 | 78570 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |