| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 600-JJ-Y-02 | 2 | CX | 5 | 26405 |
| 367-0460-00 | 2 | XX | X | 13499 |
| 367-0460-000 | 2 | 9Z | 6 | 95105 |
| 2-140YD | 2 | XX | X | 71785 |
| 600Y2M | 9 | CX | 5 | 26405 |
| CVC5813-1-1-2 | 9 | CX | 5 | 26405 |
| 600MY2 | 9 | CX | 5 | 83330 |
| 600Y2M | 9 | CX | 5 | 83330 |
| CVC5813-1-1-2 | 9 | CX | 5 | 83330 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |