מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN3226-3 | 2 | XX | X | 88044 |
8744 | 1 | TX | 5 | 81640 |
8744K | 1 | TX | 5 | 81640 |
8744K8 | 1 | TX | 5 | 81640 |
1628A81222 | 1 | XX | X | 38597 |
1602914 | 9 | XX | X | 50019 |
2-00011-608 | 9 | XX | X | 03848 |
4-00585-001 | 9 | XX | X | 03848 |
74911 | 9 | XX | X | 03848 |
8744 | 9 | TX | 5 | 15605 |
8744K | 9 | TX | 5 | 15605 |
8744K8 | 9 | TX | 5 | 15605 |
626283 | 9 | XX | X | 10001 |
518685 | 9 | XX | X | 23667 |
33TS1-3 | 9 | XX | X | 91929 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |