מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1TL1-6 | 2 | XX | X | 91929 |
1TL1-6 | 2 | ZK | 2 | U4042 |
2360-240000-46-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
7101-62-318-10 | 2 | ZG | 3 | D8060 |
168070104 | 2 | ZG | 3 | D9913 |
1TL1-6 | 2 | ZF | 4 | F3767 |
9735217141 | 2 | ZF | 4 | S4080 |
2360-240000-46-0 | 2 | ZG | 6 | D1871 |
1TL1-6 | 2 | ZG | 6 | D9444 |
2360-240000-46-0 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
1TL1-6 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
1TL1-6 | 9 | ZK | 2 | K6596 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |