תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 7 and 9.45 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 28960 |
| 653C9 | 1 | TX | 5 | 01295 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 03877 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 04713 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 73293 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 96214 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 15818 |
| 1N756A | 1 | TX | 5 | 59993 |
| 1555288-2 | 2 | BD | 5 | 10001 |
| 353-2720-00 | 9 | TX | 5 | 13499 |
| 353-2720-00 | 2 | TX | 5 | 95105 |
| 1N756A | 9 | TX | 5 | 01281 |
| 353-2543-000 | 9 | TX | 5 | 13499 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |