תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 8 and 10.8 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 44-020951-05 | 2 | SB | 2 | 15280 |
| 1N4247 | 2 | SB | 5 | 12060 |
| 1N4247 | 2 | SB | 5 | 14552 |
| 1N4247 | 2 | SB | 5 | 21845 |
| 1N4247 | 2 | ZZ | 5 | SH879 |
| EAW062 | 2 | ZG | 1 | K0967 |
| 1N4247 | 2 | ZZ | 5 | 1E9M5 |
| 1N4247 | 2 | ZG | 6 | C7191 |
| EAW062 | 2 | ZG | 6 | K1020 |
| 1N4247 | 9 | 9Z | 5 | 71482 |
| 1N4247 | 9 | SB | 5 | 14099 |
| 1N4247A | 9 | ZG | 6 | C7191 |
| 1N4247 | 9 | ZG | 1 | K8956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |