מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1N319 | 2 | XX | X | 07860 |
2SJ35 | 2 | XX | X | 07860 |
8515657 | 2 | BF | 1 | 19204 |
414-00151033 | 2 | ZF | 6 | F6151 |
8515657 | 2 | XX | X | 18876 |
G243124-4 | 2 | XX | X | 80492 |
G243124-4 | 2 | 9Z | 5 | 07860 |
G243124-4 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
414-00151033 | 9 | ZF | 6 | F6158 |
G243124-4 | 1 | ZZ | 5 | 0BXF1 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |