| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1N21E | 2 | 48 | 4 | 80131 |
| 1N21E | 2 | 9Z | 4 | 80368 |
| 1N21E | 2 | TX | 3 | 96341 |
| 1N21E | 2 | ZG | 3 | DG438 |
| 1N21E | 9 | TX | 3 | 17540 |
| 2133785 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| 5800583-926200-701 | 2 | ZG | 6 | C0426 |
| W41292F6200K1 | 2 | ZG | 6 | C0426 |
| 1N21E | 2 | TX | 3 | 92703 |
| A221980-2 | 2 | 9Z | 2 | 06845 |
| A221980-2 | 9 | 9Z | 2 | 06840 |
| 2133785 | 9 | TX | 5 | 28528 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |