| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILE1 | 1 | XX | X | 81349 |
| 3370-211000-2145 | 2 | XX | X | 80049 |
| 1900-0001 | 2 | ZZ | 5 | 50434 |
| 212-44 | 2 | ZZ | 5 | 50434 |
| 5M5530-990-01 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 1N21B | 2 | XX | X | 17540 |
| N16T51721-0010 | 2 | XX | X | 99993 |
| CC71N21B | 2 | XX | X | 94285 |
| 1N21B | 2 | XX | X | 81349 |
| 1900-0001 | 9 | XX | X | 28480 |
| 212-44 | 9 | XX | X | 28480 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |