| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SS-1RS6-MM-B | 1 | 9Z | 6 | 02570 |
| SS-1RS6MM | 2 | 9Z | 6 | 02570 |
| SAP NO 25790461 | 2 | ZK | 4 | K1156 |
| 1HVA-AF-0000-S0002 | 2 | ZK | 4 | U4535 |
| HT2804 REF B2C 9453 | 2 | ZK | 4 | U4535 |
| AA916/A-BL | 2 | ZK | 4 | KA007 |
| SS-1RS6MM | 2 | ZK | 4 | U6751 |
| SS-1RS6MM | 2 | 9Z | 6 | 3T9T9 |
| SS-1RS6-MM-B | 1 | ZZ | 6 | 3T9T9 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |