| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1F8378 | 2 | AX | 6 | 11083 |
| 215306 | 2 | AX | A | 06853 |
| 808321 | 2 | AX | F | 49185 |
| V2938 | 9 | AX | 6 | 65282 |
| 091363 | 2 | AX | 6 | 06853 |
| 10WCV19 | 2 | AX | 6 | 45152 |
| 12035P11 | 2 | AX | 6 | 27618 |
| 215306 | 2 | AX | 6 | 76040 |
| 10A1634 | 2 | AX | 6 | 95201 |
| 347M5 | 9 | AX | 6 | 56442 |
| BB29117 | 9 | AX | 6 | 56442 |
| 808321 | 9 | AX | F | 02280 |
| 10WCV19 | 1 | ZZ | 6 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |